باکس COVERAGE در سرچ کنسول گوگل
نوشته شده توسط : علی پور

قسمت تکنیکی و در عین اکنون طراحی سایت در مشهد بسیار رایا پارس ارزشمندی ahrefs که در‌این یادگرفتن سرچ کنسول نو به آن میپردازیم، تب Index Coverage میباشد. این قسمت آرم می دهد که چه تعداد از صفحه های وب سایت شما تا قبل از به روز در دیتابیس گوگل ایندکس گردیده‌ میباشد. همچنان درین قسمت میتوانید گزارشی از ایرادات یا این که مشکلاتی که گوگل برای ایندکس کردن صحیح صفحه های وبسایت با آن رو به گردیده‌است را ببینید.
سفارش میکنیم که‌این نصیب را به طور منظم و روزمره رسیدگی نمایید تا مشکلاتی که گوگل در وب سایت شما پیدا نموده است را دریابید. اگرچه، هنگامی که گوگل خطایی را در ایندکس کردن وبسایت شما پیدا نماید از روش نشانی اینترنتی به شما استحضار میدهد.
این مشکلات عموما هنگامی ساخت‌و‌ساز می شوند که مثلا، یک ورقه به صحت ریدایرکت نشده باشد یا این که ربات‌های گوگل کدهای شکسته‌ یا این که اشتباهی را در پوسته وبسایت شما پیدا کرده باشند.
وقتی که بر روی پیوند این ایرادات کلیک فرمائید، میتوانید پژوهش عمیق‌تری اجرا دهید و مشاهده کنید که یک URL خاص چه گونه ذیل اثر این اشتباه قرار گرفته میباشد. وقتی که‌این اشتباه را تحقیق کرده و آن را رفع کردید، می توانید با زدن آیتم Validate Fix از گوگل بخواهید که مجددا این پیوند را رسیدگی کرده و آن را به صحت ایندکس نماید.

در همگی مطالب مربوط به فراگیری گوگل سرچ کنسول پیشنهاد می‌گردد که هنگام پژوهش گزارش قسمت Coverage به‌این نکات اعتنا نمائید:





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: